Momo

En fjärdedel

A early but still late contribution!

Kategori: Bilder

Ja, hej människor från Mars!

Idag har man då varit i skolan igen, men jag är glad ändå, för tydligen börjar vi 09.00 varje Måndag, och slutar 13.20 varjeTisdag. Och i min värld är det fantastiskt! Att få den där lilla extra tiden för sig själv på morgonen, och sedan den där lilla extra timmen på eftermiddagarna som får en att vilja kyssa någon av glädje. Men nä ni, nu ska jag återgå till vad jaggjort idag; Jag har klippt mig, här får ni en liten bild;




Ja... Det vart en smärre skillnad, med tanke på att jag var helt emot raklugg, så är jag själv ganska chockad över resultatet. Men snyggt vart det väl ändå? Eller ser jag lika småbarnsaktig ut som i alla andra frisyrer jag har haft? Mamma och själva frisören sa att jag såg äldre ut, men dem kan ju alltid ljuga.
Ne ni, det är nog allt ni får veta för idag, för sängen ropar på mig. Och ja, innan jag slutar, så ser säkert många att min hår färg inte bara är en färg, utan många i samma. Så för er som bryr sig, here you go, a pic!



Ja.. Men godnatt, alla kära vänner! ^^ <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: