Momo

En fjärdedel

Dagen i vanliga ord.

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Nämen tjena! (Den första glada hälsningen på länge, enligt mig då.)

Idag har jag då varit med min kära kompis Emma, en riktigt lattjig och kul tjej! Vi ska ju som sagt på Agustifesten nu på fredag, så jag tvingade in henne i duschen, peelade hennes ansikte, sminkade henne i varma guldfärger (vilket passade henne riktigt bra, hon använder aldrig smink), stylade hennes hår och drog på henne mina knall röda jeans och min "girls rock" t-shirt. Hon vart nog skapligt nöjd och satte sig sedan för att läsa i en utav mina Twilight böcker, som hon sedan hade svårt att lägga ifrån sig. Jag själv läste lite Naruto (Som ni kanske vet är en manga) och sedan min favorit; God Child (Även det en manga, saknar dock sista pocketen). Vi skrattade gott åt skämten i både Twilight och Naruto, så vi knappt kunde sluta le efteråt. Ja... Som de flesta vet beter jag mig inte ofta så mentalt friskt, utan lite halvgalet hela tiden, även när jag är sur. Ehm.. Men det var inget viktigt!

Nej hörreni, jag hinner inte mer nu o.o'''
Ses! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: