Momo

En fjärdedel

Hej folket!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Ja... Det var ett tag sen nu.
Jag vet inte när jag bloggade sist, var det veckor eller månader sen? Men jag kan väl göra som alla andra männsikor och skapa en liten samman fattnings lista;
- Jag är inte död.
- Inte är jag gravid heller.
- Jag har städat mitt rum ett X antal ggr.
- Jag har besökt mitt barndoms hem.
- Jag har firat pappas födelsedag (närmare bestämt igår, men han fyller idag).
- Jag har nästan brutit armen.
- Jag har suttit framför datan en hel dag och gjort mamma en tjänst i samma veva.
- Jag har bytt säng kläder ett X antal ggr.
- Jag har haft ett soft sommarlov.
- Jag har levt!
- Jag har läst ut ett X antal tjocka böcker.
- Jag har gjort ett antal försök till en novell.
- Jag har sett mina båda bröder så fulla att dem knappt kunnat stå.
- Jag har städat skrivbordet ett X antal ggr.
- Jag har skaffat en ny stil.
- Jag har tagit kontakt med gamla barndoms vänner.
- Jag har läst sönder ett antal mangaböcker.
- Jag har försökt övertala min mamma om att jag ska färga håret rött, men alltid misslyckats.

Det var väl allt antar jag. Inte en ända punkt verkar ganska meningsfull, men så är det bara. Nu när skolan börjar imorgon kommer jag nog vara lite mer aktiv på bloggen; Jag kommer nog både klaga och gnälla, men jag kommer nog även att skratta och berätta om de mest knäppa saker.
Även fast jag bara är 13 år gammal så kommer jag nog även ibland självdisskutera om sådant jag inte ens borde vara intresserad av, men det får ni som tar er tid att läsa stå ut med. För jag kommer inte bli som de människor som inte kan stava överhuvudtaget som bara tycker det är coolt att ha en blogg. Visst, det är inget fel på sådana människor, jag vill bara inte bli en av dem.
Men hörrini, nu ska jag sluta låt så här negativ och låta lite gladare :D (Nämen titta; Inläggets första smile!)
Jag hade tänkt berätta om festen igår, men det gör jag nog imorgon, för ärligt talat; Jag orkar inte! XD

Men puss alla glada, ni som börjar skolan som jag; Ha en trevlig första skol vecka! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: