Momo

En fjärdedel

Da'n före doppareda'n

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hej! :D

Det slutade med att jag var med Ryu idag, och det känns riktigt gött. Har slagit in paket till de små kusinbarnen också, Lukas har äntligen börjat krama mig. De är så söta alla tre ^^ Fast jag kommer nog skratta tills tårarna sprutar på julafton, för jag har slagit in Elis' ena paket i rosa omslags papper med vita prickar och matchande snöre. Åh herregud, skitungen kommer få en chock. (XD) Anyway... Jag har lekt idag, i snön. Jag har nog börjat gilla snön, iaf när jag har ordentligt med kläder och är med någon samtidigt. Ugh, jag ska städa imorrn, mitt rum ser inte så hemskt ut, men jag hatar att städa. Hm.. Det är första gången släkten är hos oss och firar jul, det blir spännande. Jag gav en julklapp till Ryu också, hon vart jätteglad :D (Lugn Suki, du ska också få en, så fort jag kommer på något att ge dig o.o) En grön groda med en ljushållare XD Och teckningen som jag ritade.. Jag sörjer min lilla teckning ._. Oj, måste sova nu, måste va' pigg imorrn.

Ciao!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: