Momo

En fjärdedel

Death Note!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Ehe.. Ja, hej!

Jag tror jag håller på att bli galen. Jag har spenderat de senaste timmarna framför datorn genom att läsa Death Note (Ze bästa manga ever efter God Child). Och vet ni vad jag började fundera på när jag loggade in på Deviantart och började söka efter bilder på L och Raito? Jo, att jag skulle behöva rensa lite i garderoben i fall jag ville skuffa in mer snygga manga pojkar där. Det är INTE normalt! =_=
 Anyway, nu ska jag inte bry mig om det. Jag har ritat lite idag också (wow, det är ovanligt o.o), mest klotter, men jag ritade en liten tjej med stora, svart ögon och röd/svart klädsel som blev riktigt söt. Ehe... (Slisk slisk). Anyway! Jag har varken ringt Suki eller Ryu än, that's a shame! ._. Men jag har ändå inte tid att vara förren 2010, men ändå. Jag håller på att tappa förståndet, det är nog för all glögg och klementinerna... Nej nu får jag fan sluta söka efter bilder! O_O

Ciao! ^^''

Kommentarer


Kommentera inlägget här: