Momo

En fjärdedel

Konstigt

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hej!

Hm... Vad skall man skriva nu då? Ugh, jag har inte skrivit på jättelänge och det känns skumt som fan. Men jag har jullov nu och det är julafton om fyra dagar. Tänk att det är fjärde advent idag. Tiden sen november har bara flugit förbi, jag förstår inte vart den tagit vägen. Jag skulle göra så mycket, jag vet inte ens om jag gjort det jag skulle. Jag stirrar just nu ut på snön och suckar, för jag orkar inte. Usch. Hela det här inlägget blev helt deprimerande...
Så vi slänger in något annat :D

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? - Okej, i guess o.o
Bättre än förra året?  - Jao
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Ahem, alla ggr Ryu och jag shoppat =_=
Har du flyttat under år nollnio? - No
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Kinda O.o

Isf vilken? - Shattered - Trading Yesterday
Har du druckit alkohol? - Never! Jag skall icke börja dricka >.<
Har du kysst en främling? - NEJ O_O

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - Beror på vad man menar -.-
Har du varit kär? - Jes!
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Yes :D
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - Ahem, förutom ze päron, nobody
Har du haft ett hemligt förhållande? - Vad fasen är det för fråga?! =_=


SORG&HÄMND.
Har någon i din närhet tagit självmord? - Inte vad jag vet, har jag missat nåt? o_o
Har någon i din släkt avlidit? - Ze mormor ._. (Smärtsamma minnen)
Har du slagit någon på riktigt med knytnäven? - Nej. Men har velat många ggr.
Varit i slagsmål? - Skulle aldrig falla mig in. Men verbala slagsmål har jag nog medverkat i.
 
PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja.
Isåfall vad? - Säger jag inte.
Har du skämt ut dig? - Eh.... JA! =_=

Har du ljugit för en vän? - Skamfullt, ja.
Har du varit ute en hel natt? - Yes XD
Har du blivit tagen av polisen?  - Nej o.o

Har du sovit i samma säng med ngn av motsatt kön? - Nej, för Guds skull -.-
Har du sovit i samma säng med ngn i samma kön? - Hehe, Ryu gillar min säng XD

SKOLAN&FRITIDEN

Vilken skola går du på? - Hagaskolan, mina sångskillz är höga ^^'' (Slisk, slisk)
Har någon varit elak mot dig i skolan?- Mycket.
Hatar du ngn på din skolan? - Hell yeah!
Har du gjort ngt framsteg? - I vad? O.o
Haft alla rätt på ett prov? - Vet inte -.-

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - Nya och nya, mjo..
Har du förlorat en vän? - On purpose
Har du fått tillbaka kontakten med en gammal vän? - Kan man säga
Har du gått bakom ryggen på en vän? - Nja... Inte direkt.
Har du ljugit för en "bästa vän"? - Inte för en bästa vän, men för en irriterande vän -.-
Har du haft en relation med en vän? - Såklart! :D Nej, jag skämtar. -.- (FAIL!)
Har du många killkompisar? - Öh.. Alla killar jag hatar mig =_=




Well, jag vet inte hur jag ändrar storlek på texthelvetet =_= Men det var mitt 2009.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: