Momo

En fjärdedel

Jo då,

Kategori:

Dagens stolthet; Jag sprang spåret klockan 7 imorse.
Allting gick skit efter det, vi skulle till min morbrors 50 års fest, men jag orkade inte riktigt, även om det verkade så på utsidan. Jag blir bara tröttare och tröttare inombords. Min hjärna skriker efter vila, för trots att jag har sommar lov, så försöker jag skriva en bok om gud vet vad. Allting verkar stå stilla och vara lungt, men tro mig, det är varken lungt eller stilla. Jag längtar till den 20;nde som fasen, så jag kan ta mig en shopping runda med de femhundra spänn jag kommer få då.
Just nu försöker jag varva ner, och se hur bra det går! Jag kan inte läsa, för då blir jag så uppspelt att jag skulle kunna bada i iskallt vatten en tidig januari morgon. För en gångs skull är Natacha och Melissa tysta i sin bur, och det stör mig. Låt för i helvete!
Ne, blä mig!
Usch vad jag saknar Josse, jag saknar verkligheten. Ge mig lite!
Jag verkar bara bli mer och mer desperat ju längre sommarlovet går, kommer jag vara galen när vi börjar skolan igen... ?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: