Momo

En fjärdedel

Äntligen ett nytt inlägg!

Kategori:

Hejsan världen! :D

Nu har jag lyckats att börja skriva på ett nytt inlägg, jag har haft ganska fullt upp den här veckan och jag har bytt design på bloggen några ggr. Men inte skrivt något över huvudtaget!! :O (Jag är dum x]) Men nu har jag tagit mig i kragen hur som helst :] Nu ska jag berätta lite om min goa dag (eller vecka :P) Jag har spelat fotboll, och samtidigt brytit benen av mig ^^ Fun, isn't it? :P Jag har även bestämt att jag ska, genom hela sommaren, varje dag, springa spåret klockan 7 på morgonen. Sug på den ni! :D På tal om tidiga dar, så ska jag go upp 5 imorrn :] Fast mamma kommer nog hindra mig -.-'' Eller så kommer hon garva XD Men iaf, jag har njutit av den här veckan :] Jag har fått en barnvaktsjobb på lördag och ska va med Soffe imorrn :D Och så fick jag en kamera igår ^^ Jag ska nog lägga upp lite bilder ifrån den imorrn, jag har fått ett större minneskort än det som fanns i av pappa idag så jag kan ta 1000 bilder istället :] Men vad tycker ni om min nya design? ;D Visst är den sötis nötis? Matchar faktiskt mitt rum perfekt XD Men nu måste jag gå och lägga mig, annars kommer jag aldrig orka upp klockan 5.

Überglada hälsningar från eran Laisa :] <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: