Momo

En fjärdedel

Fortfarande hos faster!!!

Kategori:

Hellu civilisationen!

Jag är fortfarande kvar här ute i obygden och har i princip inget att blogg om, inget vidare kul... Men internet funkar åtminstone, Hallelujah! XD Aja, vart asa rädd igår när det knaka överallt i huset, men faster sa att det bara var för att det var så kallt. (Kan det varit ett spöke o.o'') Men saknar mina små älsklingar i stan, Natacha och Melissa (Bilder; Se Soffes blogg :)) och Sofie och Zunnie såklart! Fick lära mig Gin Rummy och jag vann en gång, vilket gjorde faster assur ^^ (Hon är världens största dåliga förlorare xd) Men innan det såg vi på melodi festivalen och The Next 3 var klart näst sämst, sämst var Thorleifs x] Well, well... Har läst så många bloggar idag att jag har fått huvudvärk ;/ Men sen så lyssna jag på Nickelback och efter det försvann huvudvärken :D Men nu är jag jätte uttråkad för jag såg på Vasaloppet, grattis Daniel Tyrren (Stavning?) Men nu ska jag typ käka lunch.

So long, Laisa <3

Kommentarer

  • hejjikw@bdb säger:

    LISA ! NEXT 3 VAR BÄÄÄST ! :o <3

    2009-03-01 | 13:50:50

Kommentera inlägget här: