Momo

En fjärdedel

I min ensamhet!

Kategori:

Tjulalulu! XD

Sitter här framför datan i min ensamhet och kommer inte på något att blogga, vilket är rena naturkatastrofen o_o'' Jag vill blogga om allting, men om man läser om det, måste man ta allt med en liten nypa salt (fast ibland får man ta en lite större nypa ^^) Har inte kunnat logga in på Habbo idag heller, ännu en naturkatastrof XD Men iaf, var & dansa me lilla Iris och vet ni vad? Jag satte dansen!!! :D:D Har skickat ut inbjudningar till min tjejmiddag med mobilen oxå :} (Jag vet! Jag är lat som stryk xd) Men nu har jag mest dampat på Josse via msn, och jag ber om ursäkt för mitt muppade beteende :] [Hoppas på förlåtelse] Men i skolan var jag wierdare än vanligt för jag pendlade mellan att vara läskigt flinande glad, superduper sur och megapower ledsen. Dessa spöken som gör detta kallas hormoner och när detta händer önskar jag att jag var en vampyr i Twilight eller Hermione i Harry Potter XD (Varning! Twilight o Harry Potter nörd på hög nivå!) Wieee vad det här vart ett långt inlägg :D

Men som sagt gjorde jag ett test igår, (läs nedan), och fick ingen annan än Edward som min lilla älskling :} Vilket bevisar att jag blir bara mer cp och störd för varje dag som går, skulle ärligt talat inte förvåna mig om jag sköt en person med en bazooka XD Men tro mig! Det kommer aldrig hända, Hallelujah! Ska upp halv 6 imorrn för att duscha   -.-'' Pallar inte!!! Men man får ta da'n som den kommer :] Och som ni ser har jag fått tillbaka min smileys mani XD Luve smileysar :D:D Nu vakna Natacha och Melissa, dom små busfröna! På tal om busfrön så ska jag sitta barnvakt åt två på Torsdag, OCH JAG KAN INTE SLUTA TJATA OM DET!!!! [Ursäkta utbrottet] Var nog därför jag flina idag :} Kom på att jag Verkligen måste byta blogg-bild, min är lite tråkig... (Snark! XD)

Men nu måste jag sova så att jag inte kastar en stol genom rutan imorrn av tjurighet. :P

So long everybody, Laisa-Paj ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: