Momo

En fjärdedel

Långa veckor!

Kategori:

Hej igen allihoppa!

Ja, innan ni attackerar mig med anklagelser så vill jag förklara; Jag har vart på semester. Tre långa veckor i Florida. Härligt, eller hur? :D Men, men. Vad ska man berätta om? Jag har hamnat lite på sniskan när det gäller skrivande :S Dumme mig! Varför övar jag aldrig? :P XD Men iaf, lite har jag skrivit iaf. Men det har inget med bloggar att göra, snarare om noveller :D Jag har lyckats sno ihop en hög noveller och håller på med en utav mina hemskaste, alla ska dö eller sättas i fängelse :P Fy vad elak jag är... Erkänn! Visst är jag?! Haha! Humorn har jag kvar iaf.
Men på tal om ingenting så har ni ju märkt att jag inte var inne nåt veckan innan påsklovet heller. Och varför det var så var för att min mormor dog natten till Tisdagen, ganska sorgligt, så det vart såklart ingen tid till datorn efter det. Men nu, nästan 5 veckor senare, så sitter jag vid min kompis dator XD Hennes lillebrorsa sitter brevid mig och ritar på skrivbordet :D Keep going, miniman :P Men nu lämnar vi det ämnet. Shopping stod ganska högt på min prioriteringslista i Florida. Och jag brände pengarna på 2 dar för att vara exakt XD
Men nu ska jag sova som en gris :P
Vi ses, hare gött, o så vidare.
Älskar er alla!
Laisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: