Momo

En fjärdedel

Att jag fortfarande lever är otroligt...

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Tjena tjena! :]

Är fortfarande sjuk, men idag ska jag ta tag i lite saker. Eller borde jag säga ikväll? O.o Anyway! Hostar fortfarande som en uteliggare med ont i halsen. Men jag vägrar ta halstabletter, eller dricka te. Jag lever på apelsiner, vatten och nässpray. Hur stavas nässpray egentligen..? Nässpräj? Nässpprej... Nässprey?! Haha, jag vet inte. Men ska fixa lite på rummet sen innan mamma och pappa kommer hem efter två dagar av ensamhet här hemma. Jag måste göra mitt Japan mojs också, det är egentligen inget svårt, orkar bara inte skriva massa saker på papper efter papper. Jag har ÅTTA sidor med information som jag ska försöka få ner till typ 2-4 =_= GAH!
Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: