Momo

En fjärdedel

Liten update

Kategori: Bilder

Hej igen!

Idag har varit en riktigt seg dag. Vaknade vid tolv (mamma försökte få upp mig vid tio, men det gick inget vidare) och satte mig vid tv:n i en halvtimme innan jag gjorde iordning mig för lunchen med päronen och några vuxna kompisar. Jag blev upphämtad av en stressad farsa och sedan bar det av till O'Learys med mina kära föräldrar och Liis & Horst (Hon är från.. Vet inte riktigt, men Horst är från Österrike :).) Vi åt oss mätta där (snarare så iproppade att vi höll på att sprängas) och sa sen hejdå till alla förutom Liis och Horst. Det slutade med att vi spang in på Andersson's bokhandel för att det skulle handa. Jag lyckades nästan tigga till mig en bok, men det nappade inte. Fick sedan skjuts av Horst och hämta mammas bil i Klockaretorpet. Åkte sen hem och slappade.
Det var hela min dag det! Ska vara med Sofie imorrn, och då får jag förhoppningsvis med mig min mössa hem då. Om inte så lär jag bli tokig =_=
Men det var allt.
Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: