Momo

En fjärdedel

Pysselhund

Kategori: Svammel utav den fåfänga

(Ignore thö le rubrik, min hjärna är död =_=)
Hm.. TJU!

Idag har varit fett nice, för att uttrycka mig klarspråkigt :D
Spring hit och dit mellan en satans massa lektioner med ett par för små klackskor på fötterna, det är livet det... ^^'' ANYWHO! Jag känner mig lite småtjofräs trött idag, eller, idag och idag, snarare hela veckan. Men den är ju snart slut, so keep up the good work Lisa! Öhöm.. "Host" Iaf, jag skall snart sätta mig med mina engelskaböcker och jobba ifatt allt det jag missat under mina veckor utav lathet. Jag gillar engelska, och brukar dessutom alltid ligga först i planeringen, men nu verkar den speeden hoppat över till spanskan och geografin ;_; (Det är iofs bra, men jag behöver det i alla ämnena, jag tänker icke vara en medelmåtta!) Fast på utvecklingssamtalet verkade allt vara finfint och ligga över snäppet medelmåtta och precis under snäppet underbarn. Haha, okej, inte underbarn, bara extremt duktig unge :3 Höm... (<--- Fint ord, indeed.) Ska nog börja med engelskan nu, innan jag börjar tjata om något japanskt skit också...

OXOX !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: