Momo

En fjärdedel

Saxofonist

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Tjena igen!

Har precis sett klart ett till avsnitt av Criminal Minds, en utav de bästa kriminalserierna som någonsin uppfunnits. Jag tror att jag är lite kär i Morgan, men bara lite @_@ Harkel.. Iaf! Avsnittet var bra men lite småruggigt, jag tänker inte avslöja vad som hände dock, det kan ju finnas folk som tänker se reprisen.

In Another State of Mind.

Jag ska börja spela saxofon, vilket kommer bli riktigt kul. Jag är ju absolut inte som varenda annan stadsunge som vill lära sig spela gitarr eller piano. Piano vill jag endaste lära mig för att kunna sjunga och spela samtidigt, inget annat. Anywho! Kids, satsa på de coola, "retro" instrumenten, det kan löna sig. Det finns faktiskt elfioler... "Smygreklam smygreklam" Ojoj, får nog fortsätta med engelskan nu, måste bli klar med nästa kapitel innan imorgon. Jag förlorar några timmars sömn, men jag tar igen det med myskväll och sushi efter skolan. Sov gott, dröm sött!

Love, Laisa

Kommentarer


Kommentera inlägget här: