Momo

En fjärdedel

Wohoooooo... Fisk!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Idag känner jag mig lite hängig. Lite borta, lite trött. Och kanske lite ledsen. Jag gör mig av med allt för mycket energi under dagarna, men jag vill inte att någon ska fråga hur jag mår, så jag spelar helst glad. Om jag skulle gå runt och vara ledsen i skolan när jag inte orkar le, så skulle de hoppa på mig direkt och säga; "Nämen hur mår du?! Har det hänt något?!" Och om man då skulle säga att det inte var något skulle de inte tro en. För Lisa får aldrig vara ledsen eller deppig, aldrig. Jag har pratat med Emma om det här, och det är nästan som om det är mitt fel, att de är så vana att se mig glad och sprallig, så när jag är nere, då bryter helvetet lös. Jag vill ju inte vara en såndär docka som bara kan visa en känsla... Det är tufft där ut, fårstår inte ens varför jag gav mig ut.



~



And there you go! Dagens avreagering!
Nej men seriöst, det kan vara ett helvete :] IAF! Jag har läst Kimi Wa Pet idag (manga serie =_=) och jag vart så olycklig när den var slut. Den slutade lyckligt dock, men ändå. Alla mina favoriter tar slut först -.-' "Förbannar Gud" Men blahi blaha, nu skall jag sova. Sov gott, dröm sött!
Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: