Momo

En fjärdedel

12 timmar sen senast o.o

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Men tjatjolihejsan! (Ny hälsning, indeed :D)
Men jodå, det har faktiskt gått hela tolv timmar sen jag skrev sist, det såg minst sagt creepy ut i översikten x.x' Men nu ska vi inte fya på mig, utan höja mig till skyarna (Säger vi :]) Eller något liknande... Aja, just nu lyssnar jag på Muse, ett asbra band, helt min smak. Och även fast jag fick reda på dem genom Twilight, betyder det inte att jag lyssnar på dem bara därför, det vore lite konstigt om jag lyssnar på musik bara för en bok/films skull ô.o Menmen, Muse, lägg det namnet på minnet, sök på Youtube eller vad fasen som helst! Anywho, idag har jag blivit förbannad, på min musiklärare! Här får ni en liten fin dialog mellan henne och mig;
(Jag = L, Hon = E)
L- Eva, kan jag inte få sitta i sopran, jag passar bäst dä..
E- Nä hörru du, du har suttit i sopran sen fyran, så nu får du testa något nytt, och du sa ju att mörkt och ljust funka.
L- "Sur över att blivit avbruten" Men..
E- Nej, kör med det nu :)

Jaha, så då fick det bli så i vilket fall. Men jag har åtminstone utfört en god gärning idag, så jag får hoppas att Gudarna och allt som är heligt hör min bön. Nu undrar ni säkert vad denna "goda gärningen" var för något, och det ska jag säga er; Jag har varit snäll, på riktigt, helt oskyldigt. Och gissa om personen jag gav godis till vart glad :D Han tackade som en liten gosse, och det var lite skrämmande, för han såg ut som om han ville krama mig O.O' Men det var iaf bättre än hans "hamster-som-håller-på-att-kräkas" min, som min kära klasskamrat Anna kallade den XD Jag menar "hamster-som-håller-på-att-kräkas" det är ju... Snällt sagt? Eller? Jag höll iaf på att få ett sammanbrott, eller.. Jag fick ett sammanbrott!
Men iaf, det var roligt. Men jag slänger in ett litet fint dagens citat också;

"Hur uttalar du det? Jag uttalar det Karlajlej."

Ja, det där förstår ni nog inte över huvud taget, men jag ska förklara. Jag och min kompis diskuterade Twilight (Eftersom jag då höll den i handen) och då började vi tjattra om hur man uttalar namnen, som t. ex Renesmee och Carlile. Och du sa jag hur jag uttalade Carlile's namn när jag bara läst böckerna, och inte sett filmen än, och då vart det så där "peka uppåt". Och gissa om vi skratta, tårar rann, sminket smetades ut, vi vart hyssjade utav förbi gående lärare och tillslut snodde hon min iPod (Som hon på nåt sätt lyckades höja volymen till max på innan hon satte den i öronen) och blir rädd som fasen och hörsel skadad på köpet när hon sätter igång den. Ja, det säger er säkert inte mycket, och ni vrider er säkert inte av skratt heller, men det gjorde iaf jag. Ja där ser man.. Jag har roligare om dagarna än jag trodde, och att man skrämmer fadderbarnen i fyran är bara ett härligt extra plus. Nej hörreni, jag sparar nog min charm till lite senare, för nu ska jag.. Göra någonting!
Men puss på er! ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: