Momo

En fjärdedel

Jodå, här vankas det förhoppningsvis ett vettigt kvälls inlägg

Kategori: Musik

Litet fint smygmusikinlägg;
 


Tjena folket, igen!
Hm.. Kvälls inlägg, kvälls inlägg... Vad skall man skriva tro?
Vad sägs om... Böcker? :D Ne, det verkar kanske lite tråkigt, så jag ska nu fundera lite och så kommer det av sig själv't. Och där kom det! Jo, nu kör vi med lite frågar.
- Är det dumt att mixa alla möjliga färger samtidigt på ett skolfoto?
För det hade jag, blått, rosa, turkost, lila, rött, grönt, etc. Och nu i efterhand undrar jag om det var en sån smart idé, jag menar, jag kommer ju synas som någon slags neonskylt där i mitten av fotot. "Hålla upp skylt med texten; Titta, en tönt!"
Nehe ni, det här vart inge' vettigt, men det får vi ta c:
Godnatt alla nallebjörnar :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: