Momo

En fjärdedel

Morgonstund har guld i mun

Kategori: Bilder

Ja, som rubriken säger.
Jag är som sagt fortfarande sjuk, studierna får jag springa ifatt imorgon i stället, för då ska jag till skolan. Anywho (Ja, any"who" inte "way") så ställde jag klockan på det vanliga - halv 6 - ifall jag skulle gå, men icke sa nicke, huvudet kändes som en sten eller liknande. Så då låg jag där, halft döende, och kunde inte somna om! Vet ni hur frusterande det kändes att ligga där och låtsassova när ens morgonsega mamma sticker in huvudet och frågar om man ska gå till skolan när klockan är 7 och man brukar gå upp halv 6? Nä, nu ska jag inte klaga... Jag fick åtminstone sova någonting. För en gångs skull ska jag avsluta här, så blir det fler inlägg senare idag, det lovar jag (om det nu är någon som bryr sig).
Anywho, God morgon världen, nu pyser jag vidare!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: