Momo

En fjärdedel

Sutströmmingsskiva

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Ja.. Hej x.x'

Nu sitter jag här efter ett antal timmar av konstant tjatter, tv-spelande och tv-tittande. Ungarna till mina kära kusiner ville spela tv-spel och behövde hjälp hela tiden eftersom de inte visste hur man skulle göra för att hoppa, springa etc. Och tillslut fick jag sätta på en film som de vart lugna till (hallelujah!). Men tja... Nu sitter jag vid datorn, och kommer säkert sedan sitta och prata med mamma, pappa, Classe och Ingrid ett par timmar till, bara för att liksom :P Nej vad ointressant det här blev, men det är säkert bara för att surströmmingsskivor aldrig bli mycket märkvärdigare än så här o.o' Jajuste, det var en tonårstjej och hennes mamma som cykla förbi vårt öppna köksfönster, och det här var vad de sa (XD):

Tjejen: Ohh, fy FAN vad det luktar!
Mamman: Joo.. Jag känner det o.o'

Haha, det lät fasen assjukt XD Men inte konstigt att de tyckte att det luktade illa, men att skrika det högt som fasen, tycker jag är lite lågt. Vi som bor här hör ju det där och blir ju smått förolämpade Oo' Vi är stolta norrlänningar! x] Ne, men pappa är det, i grunden iaf. Nähä ni, vad ska man göra nu? Oo' Ska man plugga engelska-glosor? Nä, jag pallar inte, inte nu. Ja, jag vet! :D Jag ska typ bita Classe i halsen i nåt och säga att jag är en vampyr :3
Men puss på er människor ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: