Momo

En fjärdedel

Nostalgi

Kategori: Kompott

Sitter just nu och provar touchpennor. Det ger mig en riktig flashback känsla, mamma och jag gjorde det jätteofta när jag var mindre. Ojoj, nostalgi upp til öronen...
Anyway, jag ska vara med Ryu och Suki och sova över. Fast jag kommer åka till stan vid 10 även fast vi ska träffas vid 12. Jag måste helt enkelt prata med Tobbe. Som de säger; Ta ett djupt andetag och våga språnget.
Well, nu är jag lite uttråkad igen, så varför inte göra en lista över saker jag vill göra innan jag dör;

[ ] Skaffa en underbar familj (Jag är bara tretton, men ändå)
[ ] Skapa en riktig hitlåt
[ ] Göra en jorden runt resa
[ ] Sjunga för 10.000 människor
[ ] Våga erkänna mina känslor för någon speciell

En väldigt kort lista, men den betyder mycket för mig.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: