Momo

En fjärdedel

15 sanningar

Kategori: Kompott

 

1. Jag har bara 3 personer som jag kan säga känner den riktiga mig.

2. Jag älskar ljudet som uppstår när man är under vattnet i badhuset.

3. Jag sårar hellre mig själv än andra

4. Jag ska aldrig börja röka, snusa, börja med droger eller drick alkohol.

5. Jag hatar snö.

6. Jag äter hellre chips än godis.

7. Jag älskar Ruysuna's fejkramen.

8. Jag gillar inte att se folk i ögonen, eftersom det alltid gör mig så nervös.

9. Jag har föreställt mig min egen död.

10. Jag är alltid varm på vintern och kall på sommarn.

11. Jag blir lätt sårad, men springer hellre iväg än låter personen få dåligt samvete.

12. Jag får oftast skuldkänslor för minsta lilla.

13. Mina ökenråttor är självmordbenägna.

14. Jag hatar, verkligen hatar, en utav mina vänner.

15. Jag vill lära mig Japanska.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: