Momo

En fjärdedel

Syskon

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hej!

Jag kom just att tänka på mina bröder. Ni vet, de där som jag alltid säger att jag älskar så mycket, etc, etc. Jag var med en kompis idag som har fyra syskon som hon gärna klagar på när jag är i närheten. Jag drar oftast då upp mina bröder och säger att syskon kan vara snälla och goa. Jovisst, mina bröder retas hemskt mycket med mig också. Att man då får höra; "De är halvsyskon, så de räknas inte." Vet ni hur man känner sig då? Att det inte räknas bara för att dem biologiskt sätt inte är mina fullständiga syskon. I stundens hetta såg jag bara lite trumpen ut för att inte starta någon slags vild diskussion, men nu känner jag för att skriva av mig. Jag vet att du kommer läsa det här, men just nu orkar jag inte bry mig, jag vill inte gå på ståspetsarna, utan just nu vill jag säga vad jag tycker. No offense, jag älskar dig väldigt väldigt mycket.
Jag antar att frågan för dagen är; Om ni har ett eller flera halvsyskon, ser ni dem som hela eller just halva?

Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: