Momo

En fjärdedel

P.S. I love you!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Tjena Tjena!

Gud vad konstig den här kvällen har varit... Såg på P.S. I love you! förut och jag sa till mig själv sekunden då jag slog på tv:n "BYT KANAL! BYT KANAL FÖR GUDS SKULL!" Bytte jag kanal? Nepp. Jag satt bara där som ett fån och tjöt mig i genom filmen. Jag skojar inte. Det var hemskt för jag visste inte att jag var så blödig. I vilket fall som helst så kom jag fram till att den skulle jag inte se igen på ett tag.
Nu byter vi ämne tycker jag.
Vad har ni gjort den senaste veckan? Jag har mest försökt att jobba mig i genom alla saker som behövts göras. Igentligen är jag inte klar med allt än, men what the hell, jag går ju som sagt i åttan. Jag ska inte klaga dock, en utav mina vänner har det värre och finner ändå tid för mig på något jäkla vänster. Ja, man känner sig ju lite älskad om man är värd det besväret.
Nej hörreni, nu går jag till kojs.

Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: