Momo

En fjärdedel

Trött

Kategori: Kompott

Tjena tjena!

Idag har man lyckats snirkla sig ur två träningspass. Men jag mår inge mysigt, så jag anser att det var mer än rätt att stanna hemma och städa istället. Och vad gör man om man känner sig lite schleten? Jo man sliter fram kamran och knäpper en bild på en själv, osminkad och med mössa och halsduk på sig ^_^



Lyssna på lite musik nu när ni ändå håller på :)


Lyssna efter en mörk mansröst, jag har skrattat ganska länge åt det för tillfället XD

Och när vi ändå håller på, så slänger jag in en liten lista.

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste senast? Jag har tråkigt nog aldrig kysst någon.
2. Har du sett din bästa vän gråta? Nope. Hon är väldigt avståndstagande när det kommer till tårar.
4. Vad åt du senast? En hamburgare från McDonalds
5. Har du fått någon komplimang idag? Inte direkt.
6. Har du varit med i en rättegång? Nej, aldrig.
7. Är du polare med grannarna? Det är bara en massa gamlingar här i kring, men om man möts på gatan är man ju trevlig och hälsar o.o
8. Vilka språk pratar din mamma? Svenska, och ganska lite engelska.
9. Vilka länder har du bott i? Sverige, that's it.
10. Senaste piercingen? Var åtta eller nio, för andra gången (de första växta igen) i båda öronen.
11. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast? Igår.
12. Gay? Nej.
13. Har du däckat/spytt för att du druckit? Har aldrig druckit, kommer aldrig börja.
14. Har du äggat någon? Nej XD
15. Har du täckt någons hus med toalettpapper? Ja det är ju något av det mest miljövänliga man kan göra.
16. Suger det här? Det beror på vad du menar o.o
17. Har du varit på stranden? Några olika. Ja.
18. Har du haft en stalker? Jag är för tråkig för att folk ska stalka mig. Men min kompis har smugit upp bakom mig och hoppat på mig en gång o.o
19. Minns du dina/din musiklärares namn? Ehe, ja -.- Jag har liksom det ämnet varje dag.
20. Hur bra är din syn? Ganska dålig, inte ens texten på skärmen är särskilt tydlig :S
21. Har du varit på ett party? Någon har jag varit det o.o
22. Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar? Hell no!
23. Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror? Om du är i min ålder... Då vore det lite opassande o_o Men jag skulle nog säga; Håll dig borta, han är min.
24. Har du varit utomlands? Japp.
25. Har du sett din bästa vän naken? Halvnaken.
26. Vilket är det bästa bröllopet du varit på? Min brorsas.
27. Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Troligtvis.
28. Var är dina syskon just nu? Robert håller nog på att packa upp ur flyttboxarna. Martin sitter nog hemma och slöar med Hanna.
29. Vad var den senaste drömmen som du minns? Jag minns aldrig drömmar.
32. Vad ska du göra i helgen? Nästa helg då eller? O.o I så fall så ska jag bara träna på söndag, inget annat inplanerat.
33. Vad står det i det fjärde smset i din inkorg? "Den är så skön. XD Jag vill också ha de där!" Nej det kan ju absolut inte misstolkas grovt.
34. När var du riktigt sjuk senast? I onsdags, hade så ont i magen att jag fick släpa mig hem från skolan.
35. Vem är den senaste kändisen du tog på? Typ, Sonja Alden tror jag...
36. Vad finns i din bakficka? Jag har inga fickor på de här kläderna o.o
37. Har du färglinser? Nope.
38. Vad gjorde du klockan 2 inatt? Sov relativt tungt.
39. Vad är det första du gör på morgonen? Går som en zombie ner till duschen för det mesta.
40. Vad ska du göra efter det här? Städa rummet till musik på högsta möjliga volym.

Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: