Momo

En fjärdedel

Into the black

Kategori: Bilder

Jag idag!

Plus mina fötter :)
Tjena tjena!
Jag la upp bilderna för att jag var nöjd med min outfit idag, kaj? Ibland lyckas jag, och idag så gjorde jag det.
Mahala hala, idag blev det inte lång skoldag. Jag gick till lunch, sen gav jag upp och drog hem p.g.a hemska magsmärtor. Men jag gjorde mitt spanskaprov och jag tror jag lyckades ganska skapligt faktiskt :)
En annan trevlig sak som inträffat är att jag lyckats hälla ut nästan hälften av mitt nya svarta nagellack. Vill ni veta vad jag gjorde? Jo, jag fick en plötslig lust att måla naglarna mitt i natten vilket jag visste att fadern inte skulle gilla, så jag gjorde det lite halvdiskret på mitt nattduksbord. Såklart bestämmer sig människan att han just då ska gå och lägga sig, så jag kastar mig på lysknappen och lyckas släcka innan han kommer upp. Ve och fasa, jag lyckas då glömma stänga korken på nagellacket och känner efter det så jag kan stänga det. Men istället för att greppa det så smäller jag ner det på sidan av nattduksbordet (mellan bordet och sängen) så det splattar ut färg på golvet. Jag grips såklart av panik och letar desperat efter papper så jag kan torka bort röran. Inget papper hittas, så det slutar med att jag idag vid tolvtiden då jag kommer hem sätter mig med en flaska nagellacksborttagning och några pads och skrubbar bort nagellacket.
Haha, jag är mest lättad över att det gick bort och inte särskilt ledsen för nagellacket XD

Aja, Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: