Momo

En fjärdedel

Åh, ni vet ju att jag älskar sån't här

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Hur gammal är du om fem år?
Nästan 21.

Vem tillbringade du minst två timmar med idag?

Datorn. /forever alone.

Hur lång är du?
Ca 175 skulle jag tro.

Vilken är den senaste filmen du sett?
Notting Hill igår. Guuuud, så bra den är!

Vem ringde du senast?
Mamma tror jag.

Vem ringde dig senast?
Också mamma.

Hur löd det senaste sms:et du fick?
"Du är fortfarande Edward Cullen." <-- Jag kan förklara det där! Jag fick en badbomd som hette Twilight i julklapp av en kompis som jag använde igår. Det var glitter i den och det fastnade på kroppen, så när jag vaknade i morse satt det fortfarande kvar...

Föredrar du att ringa eller skicka sms?

Sms, man är ju tonåring.

Är dina föräldrar gifta eller skilda?
Gifta. 17 år i år.

När såg du senast din mamma?
20 minuter sen ungefär. 

När vaknade du idag?
Runt tio utav att Alex sms:ade mig god morgon :)

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Åh gud, på ett musik universitet någonstans i Stockholm kanske.

Vad fick dig verkligen att skratta senast?
Igår, när jag låg och läste.

Hur stor är din säng?
Normalstorlek?

Sover du med eller utan kläder på dig?
Helst utan, om det inte är någon som sover över. Fast om det är Emma, då bryr sig varken hon eller jag oss särskilt mycket.

Vilka städer har du bott i?
Norrköping bara hittills.

Föredrar du skor, strumpor eller barfota?
Jag älskar att gå runt barfota hemma, vilket är mestadelen av min tid, så barfota.

Är du social?
Egentligen inte, men när det kommer till att mingla på fester, så ja.

Tycker du om kaffe?
Nepp.

Vad dricker du till frukost?
Te, antingen varmt eller iste.

Sover du på någon särskild sida?
Höger, för då är mitt ansikte utåt. Om jag inte är ledsen t. ex., då vänder jag mig alltid inåt.

Kan du spela poker?
Nej, brorsan är asbra på det dock.

Tycker du om att mysa/kela?
Gjorde inte det förut, men Alex och Emma har omvandlat mig.

Är du en beroendemänniska?

Inte så mycket av saker, men av männsikor.

Känner du någon med samma födelsedag som din?
Nej.

Vill du ha barn?
Någon gång i framtiden, ja. 

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, skulle inte vilja heller.

Sover du med gosedjur?
Bara på vintern då det är svinkallt i mitt rum. Då har jag en ganska stor nallebjörn som jag kan hålla värmen med, om jag inte har energi nog att dra fram min vetekudde och värma den i mikron.

Flirtar du mycket?
Ibland, det beror på om jag känner för det.

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Det är i princip omöjligt att få det på moped, så nej.

Vilken var den senaste boken du läste?
Jag håller på med en just nu; "Boktjuven"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: