Momo

En fjärdedel

Musik, musik, musik.

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Nu mår jag bra, som jag trodde att jag skulle göra. Visst, jag är trött som fan, men det var det värt. Och jag behövde inte åka spårvagn själv hem, utan jag åkte med en av trumpetarna och bassisten. Nice. Det är lite synd att jag och just den här trumpetaren är borta två ggr p.g.a nationella prov. Men det finns två till trumpeter och jag har en "vikarie". Min vikarie är runt 35-40 och jag kände mig ändå "superior". Men det var skönt att inte behöva sjunga så mycket idag, ungefär hälften att tiden satt jag o knapra på resterna av min havssalt-choklad. Fortfarande lika mumsigt!
På lördag är det genrep på brandstation kl. 11, så jag måste gå hemifrån 10. Kanske inte det roligaste att gå upp vid 8 på en lördag, men vad kan man göra? Och vi är inte klara förrän halv 5. Jag har inget smärre emot det dock, när man går i musikklass är man van vid långa dagar. Det här är dessutom roligare, så det kommer nog inte märkas så mycket. Får nog packa lunchen dagen innan, så jag inte glömmer nåt.
Vad mer? Inget särskilt tror jag...
Ska bara gnugga bort sminket och borsta tänderna innan jag slänger mig i säng med en god bok.
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: