Momo

En fjärdedel

Härligt!

Kategori: Bilder

Det ni ser här ovan är resultat från dagens och tisdagens shopping. Ljushållare i olikafärgat glass, doftljus i vanilj från Lagerhaus, bodylotion samt bodyscrub från H&M, supergott doftande tvål och badbomb från Lush, väggtext från clas ohlson och ett sött block också från Lagerhaus. Sist men inte minst, världens godaste gröna te som jag köpte på Coop.
Allt detta var en liten belöning/tröstning åt mig själv för att jag inte har shoppat alls på sistonde och kände att jag behövde något kul och mysigt för mig själv njuta utav. Det blev dock inte bara jag som följde med på denna shoppingrunda, även mamma hakade på. Vi började med en fikastund på ett supermysigt ställe som heter Jolla som säljer supergod choklad. Det blev en varsin kopp te och en varsin chokladbakelse. Mums! Sedan sprang vi vidare till Lagerhaus och Make up store. Det blev dock inget inköp på Make up store. Ja juste! Jag köpte en liten lunchpåse till mamma på Lagerhaus också. Den var högst uppskattad och man fick en stor björnkram som tack.
Det har varit mycket skratt och prat under hela da'n och det faktum att gårdagen var så himla jobbig hade försvunnit fullständigt när vi kom hem. Så nu när jag sitter här efter att ha ätit en supergod ost- och skinkpaj och druckit det fantastiska teét så mår jag superbt. Jag har inte ens ångest över morgondagens biologi-prov. Come at me bro!
Sov nu riktigt gott, mina kära vänner. ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: