Momo

En fjärdedel

Tillbaks i sadeln, eller?

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Såg på två stycken Meryl Streep filmer på raken idag, vilket alltid får mig att må bättre. "Djävulen bär Prada" och "Julie & Julia" är nog två av mina absoluta favortifilmer. Jag skäms lite för att jag inte skrivit i princip någonting det senaste halvåret, men vad kan man göra? Jag har flera texter i min "rantbok" som jag har skrivit bara för att få ur känslorna ur kroppen, men jag är rädd att om jag lägger upp dem så är det någon som kommer läsa dem och känna sig förolämpad. Jag nämner aldrig några namn, men det är alltid ganska uppenbart vem det är.
Men nog om det! Jag har en Tumblr nu om det är någon som undrar. Jag är mycket mer aktiv där och uppdaterar nästan varje dag, det är nog därför jag i princip har gett upp med den här bloggen. Aurgh, jag är en hemsk männsika! Okej, nej, det är jag inte. Det känns som det dock, jag har något inte skrivit eller lagt upp något personligt på månader. Jag ska försöka komma tillbaks i sadeln dock, börja skriva igen. På riktigt!
Vad mer har hänt? Jo! Jag har fått göra väldigt mycket nu som har med musik o göra. Det har inte varit några stora grejer och det kommer inte bli några stora grejer, inte än. Jag uppträdde i hörsalen tillsammans med min orkester i julas. Jag sjöng, jag levde och mådde asbra. Vecka 6 så ska jag uppträda på brandstationen i samband med något slags skådespel. Det är bara för 6-åringar, men i all fall! Jag ska även söka in till De Geer-gymnasiet snart, i mars närmare bestämt. Håll tummarna att det går bra!
Stay happy, healthy and beatiful!
Lisa.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: