Momo

En fjärdedel

Trötter

Kategori: Bilder

Har startat upp min träning igen! Gud vad skönt det var att bara vara på gymmet och köra olika maskiner. Jag smsa med Emma samtidigt och såg mini-Thor. Ni vet Thor, från filmen...? Anyways, har såg exakt likadan ut, bara lite mindre, så vi skämtade om det under hela tiden som jag tränade. Vad mer har jag gjort? Ja juste! Jag har fått ett till erbjudande från min saxofonlärare. En grej på kulturkammaren i mars, så himla nice.
På tal om saxofonen så börjar spelandet gå bättre. Jag fick ju en egen julklapp som gjorde mig så frustrerad med det dåliga munstycket (har beställt ett nytt) och det faktum att den inte var inspelad över huvudtaget. Använder min lånesax's munstycke tills mitt kommer, så än så länge är det lugnt.
Ugh, har varit väldigt trött de senaste två veckorna. Så när jag har skrivit klart det här ska jag nog bara slänga in lite kläder i garderoben och sen gå o lägga mig.
Jag har börjat måla förresten. Med akrylfärger. Konstigt nog tycker jag att det är jättekul! Ni skulle kunna få se ett smakprov någon gång i framtiden, när jag blivit lite bättre.
Jag har plockat upp pärlande igen också. Och Pacman-samlande. Jag har i princip kombinerat pärlande och Pacman. För några veckor sen när jag surfat på Pacman-relaterade grejer hittade jag pärlade Pacman glasunderlägg. De var jättefina och man kunde beställa dem, men som den snåljåp jag är så gjorde jag dem istället själva. Påtal om det så måste jag köpa fler svarta pärlor! (Gör notis till mig själv).
Buenos noches, amigos! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: