Momo

En fjärdedel

Hallelujah

Kategori:

Nu kan man pusta ut, lite grann i alla fall. Provet gick som det gick, är smått irriterad för att min lilla "fusklapp" inte hade någon användbar information på sig. Kunde inte färdigställa sista frågan heller, men men. Blev bättre sen på svenskan när jag fick tillbaka ett A på min novell. Ni vet den jag la upp förut. Det får mig att känna mig stolt över det jag skapar. Att det mer än duger. Aah... Bekräftelse.
 
Känner av att jag inte fått tillräckligt mycket sömn, kom hem förut och kollapsa i princip direkt på soffan. Blev väckt utav pappa vid 7-tiden, så jag sov inte särskilt länge, men det var väldigt skönt att få slappna av lite. Har varit spänd som en fjäder den senaste veckan eller nåt sånt över det här provet och diverse andra saker. Men nu kan jag varva ner ungefär en vecka innan jag måste veva upp igen. Måste kolla igenom slangorkesternoterna samt skicka in ledighetsansökan. Men det tänker jag göra på fredag. Imorrn tänker jag ta det lugnt, på onsdag och torsdag tänker jag defenitivt ta det lugnt så fredag är det som gäller.
Åh gud, vad jag svamlar! Ska samla ihop mig lite innan jag går ner och städar i köket.
 
God natt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: