Momo

En fjärdedel

Stil i vår!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Din stil i din mening: Tja.. Vart ska jag börja? Det är välidgt mycket t-shirtar i min lilla garderob. Jag älskar att matcha roliga tröjor med söta kjolar och rosetter. När jag var något år yngre sprang jag mest runt i svart, det gör jag även nu, men nu har jag mer färg kombinationer och älskar neon.
Favoritbutiker inför våren: New Yorker och JC, fast det är samma året runt.
Tre saker på vårens önskelista: Lågskafftade Converse, ett par roliga solbrillor och ett par söta shorts.
Ditt senaste köp: Två t-shirtar från New Yorker.
Do's and dont's: Har inga riktiga do's and dont's, folk får klä sig i vad de tycker är snyggt och bekvämt.
Vad inspireras du av: Färglada musikvideor och roliga bloggar som jag läser.
De bästa basplaggen inför våren: Sjyssta linnen i olika färger, ett par ljusblå shorts och Converse.
På fötterna i vår: Det jag alltid bär; Converse.
Färger i vår: Chockrosa, illgul och neongrön.
En ideal våroutfit: Ljus, sliten jeanskjol, färglada tights, Converse, rolig t-shirt och en tunn hoodie.
Stilförebild: Jag har ingen speciell förebild, jag blandar och mixar så mycket att ingen i princip har samma stil som jag har. Åtminstone ingen jag känner.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: