Momo

En fjärdedel

Wow, jag lever

Kategori: Kompott


Är det bara jag som blir alldeles go' i kroppen av att lyssna på den här?

Nej usch och fy, lilla Laisa är genomförskyld och vill bara att sommaren ska vara här. Och dessutom kan jag inte göra provet imorrn på grund av min hälsa. Jag har någon slags teknik att alltid alltid bli förskyld när proven i skolan är. Både spanska och historia missar jag den här veckan. Men, som den sjukling jag är så har jag tråkigt, så jag skriver in en hederlig lista.

Visste du...
att jag vill

- bli frisk snart så jag kan åka till faster i helgen.
att jag har - Suttit vid datorn i snart 10 timmar o.o
att jag lyssnar mycket på - Owl City
att jag funderar på - varför Tobbe verkar ignorera mig.
att jag pratar - alldeles för mycket och brukar ta över samtal.
att jag inte gillar – Gunde Svan
att jag avskyr när folk snackar - om saker de inte vet ett skit om.
att kärlek är – en gåva.
att jag gillar – Hårdrock, stjärnor och katt öron.
att jag alltid kommer att – älska småpryttlar.
att sist jag grät var – någon natt sen.
att min mobiltelefon är – kolsvart med Musse och Mimmi mobilsmycke.
att när jag vaknar på morgonen – tänker jag vad jag ska ha på mig.
att innan jag går och lägger mig – så lyssnar jag alltid på deppig musik.
att idag har jag – sovit till halvtolv och drogat halstabletter hela da'n.
att jag just nu tänker på - att Ryu är konstig -..-
att i morgon kommer jag - göra i princip samma sak som idag, fast förhoppningsvis vara bättre.
att jag hoppas – att det går bra på tisdag.
att jag verkligen vill – bekänna för Tobbe.

Well, there you go!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: