Momo

En fjärdedel

BBQ!

Kategori: Bilder

Tjena tjena!

Så... Robert och Anneli flyttade idag. Det verkade ha gott bra och vi (jag och päronen) ska dit om 1½ timme och grilla lite med de som hjälpt till att flytta. Åh, och en liten sidonotis; Jag ska bli faster. Faster Lisa, åh Gud vad gammal man låter när man kallas det. Han väckte mig genom att storma in på mitt rum och säga det imorse. Han bankade ganska okänsligt på dörren och ropade; "Lisa, är du påklädd?!" Jag hade då precis vaknat p.g.a hans bankande och varför skulle jag då vara påklädd undrar jag? O.o Anyways, jag sa att jag hade täcket runt mig, så han kunde komma in. Vilket han gjorde och utbrast "Lisa, du ska bli faster!" Jag reagerade genom att se ut som ett stort frågetecken och vara värsta "NO WAY!"
Nu lämnar vi det ämnet.

Nu till något annat. Jag har skapat en ny blogg på Wordpress.com. Jag gjorde det för att jag vill öva på min engelska, jag känner mig lite ringrostig när det kommer till egenskrivandet. Så om ni vill kolla in den så är det bara att gå in på samma adress som här på blogg.se, bara att ni byter ut det mot wordpress.com.

Ciao! ♥


Bara för att jag kan XD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: