Momo

En fjärdedel

Blubbeliblubb

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Tjena tjena!

Har precis städat klart garderoben (den blir väldigt lätt stökig) och buren. Men jag ta och avslutar för dag och fortsätter imorgon med skrivbordet, resten av rummet och dammsugning. På tal om städning, är det bara jag som älskar att städa med ashög musik på? Jag gick t.o.m ner för att lyssna om det hördes ner XD. Idag lyssnade jag på en blandning mellan Red, 30 seconds to Mars, The Nightmare Before Christmas soundtrack och Darin senaste skiva. Det Blev en riktigt härlig blandning, om man lyssnar på de fyra stilarna så har man min musiksmak.
Imorgon blir det även lite läxläsning, ska översätta lite spanska och träna på engelskaglosorna. Jag finner det konstigt rogivande att sitta på mitt rum och ha all tid i världen på helgerna för att städa och läsa läxor. Jag tror nog jag blivit lite mer ansvarsfull nu när jag börjat åttan.
Nähä ni, nu tänkte jag avsluta det här, fast innan jag avslutar; Håll tummarna på att jag får bra betyg på min engelska-uppsats.

Pussis! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: