Momo

En fjärdedel

Stanna hemma

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Tjena tjena!

Stannade hemma från skolan idag, jag orkade helt enkelt inte gå idag. Mamma lät mig otroligt nog stanna hemma, det kom lite som en chock...
Anywho's, jag har suttit framför datorn relativt lite idag och nu när jag väl satt mig vid den så kan jag inte sluta lyssna på Scissor Sisters album Ta Dah. Det är bara en aning beroende framkallande.
Jag blev lite småsur i morse när jag såg att det var så vackert väder utomhus. Men eftersom jag inte kunde gå ut så drog jag på mig myskläder (Stickad polo, stickade strumpor och pösbyxor) och hasade runt med en kopp te i högsta hugg. Jag vet inte om jag drar till skolan imorrn dock, har liksom ett spanskaprov som jag abolut inte vill missa. Konstigt nog är jag inte sarkastisk just nu, jag menar det ärligt talat.

Påtal om spanskan så ska jag plugga lite till nu.
Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: