Momo

En fjärdedel

Stil i höst

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Din stil i din mening: Dämpad men ändå livfull, jag klär mig aldrig likadant två dagar i rad.
Favoritbutiker inför hösten: New Yorker, Cubus och Deischmann (skoaffär) :)
Tre saker på höstens önskelista: En mysig halsduk i någon härlig färg, en ny mössa och öronmuffar.
Ditt senaste köp: Örhängen från Ur & Penn XD
Do's and dont's: Har inga. Fast jag har aldrig rosa och rött på mig samtidigt o.o''
Vad inspireras du av: Höstens färger och kylan som får mig att inspireras till olika varma klädval.
De bästa basplaggen inför hösten: Ett par rejäla boots som håller även på vintern, en stickad tröja i någon härlig färg, ett par jeans som funkar till allt och en skinnjacka. Mumma!
På fötterna i höst: Kängor.
Färger i höst: Sotgrått, djuplila, skogsgrönt och brunt. Vi slänger nog in lite rött också.
En ideal höstoutfit: Kängor, jeanskjol, benvärmare, stickad tröja och skinnjacka. (+ett par strumpbyxor)
Stilförebild: Jag har ingen, men jag bläddrar gärna igenom Elle och tittar på alla fina bilder :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: