Momo

En fjärdedel

Telefoner och godis

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Alla dessa sociala medier, jag är glad över att de finns. Tumblr, Twitter, Instagram, knaske t.o.m Facebook. Det är inte det att jag skaffar massa nya vänner och att det blir awesome p.g.a det, utan att jag känner mig så uppdaterad och med på banorna. Jag hatar att inte veta vad som pågår, och med det här kan jag det. Vågar jag säga att det är helt otroligt? Som nu t.e.x, jag sitter här och skriver som en dåre efter ett två timmar långt skratt-kalas. Jovisst brukar man säga att man är lite "forever alone" när man sitter och skrattar själv framför datorn, t.o.m vi på Tumblr gör det. Men vem bryr sig? Ärligt talat.
Andra nyheter, mamma fortsätter smyga till mig godis samtidigt som hon fortsätter tjata om att jag måste träna regelbundet. Tvetydigt budskap? Det kan du ge dg på. Men varför klaga när det är sant?
Behöver köpa nya byxor tydligen (lies I tell you, liiiiies!). Ska dock försöka kompromissa med människan och försöka snirkla till mig ett par färgglada chinos istället, det är ju liksom vår nu. Även fast det är april-väder ute... Människan påstod dessutom att jag bara fikar bort mina pengar... Jag har fikat fyra-fem gånger det senaste kvartsåret. Japp, jag måste absolut fika bort alla mina pengar! Känner ni sarkasmen? Vem ni nu än är...
Väntar otåligt på mitt mikro-simkort, på tal om något annat. Fick telefonen i tisdags, men kortet hade de glömt, så nu sitter jag här med en telefon som inte kommer fungera om jag så försöker i flera timmar. Fun. Men kortet borde komma nu på måndag, eller nej, tisdag eller onsdag blir det ju! ...Damn. Märks det att jag är otålig? Det är en iPhone 4S btw, kände att jag behövde nämna det såhär i förbi-farten. Fick världens snyggaste skal av kära mor och far igår. Ett holografiskt med en döskalle på. Fett coolt! Nu saknas bara den skyddande filmen på framsidan. Om man bortser från kortet, de vill säga.
Aja, nu måste jag gå och lägga mig. Sov gott!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: