Momo

En fjärdedel

Ugh, ångest!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Japp, jag har varit borta. Ett ganska bra tag nu va? Har ingen ursäkt egentligen, mestadels skolan och lite annat tråkigt som har behövts göras. Men jag har också försökt njuta lite av livet. Haft en trevlig födelsedag för ungefär två veckor sen, sen blivit firad flera gånger. Har fått saker från höger och vänster och känt mig lite extra bortskämd. Lyssnat på bra musik har jag också gjort, ätit god sallad under en veckas tid samt för en gångs skull köpt lite nya kläder.
På tal om något annat så är nu alla insökningar avklarade, jag har t.o.m fått tillbaka poängen från De Geer. Det var en smärre besvikelse kan man säga. Just nu sitter jag och ber för glatta livet att jag ändå får komma in, att de såg något i mig som var så unikt och att mina betyg räcker till en plats där bland alla nya ett:or. Jag mår nästa illa över hur spänd, förfärad och uppspelt jag känner mig inför det slutgiltiga beslutet i början av sommaren. Ska jag känna mig glad över att det bara är två ämnen kvar att ha nationella i? Om jag inte lyckas ta mig in på De Geer vet jag inte vad jag kommer göra. Jag är osäker om jag då vill skippa det klassiska och bara köra det jazziga på Rytmus eller om jag vill skippa hela skiten då och bli en teaterapa på Film & Musik istället... Jag orkar inte tänka på det just nu, det enda jag vet är att de på Film & Musik troligtvis kommer gilla mig mer än de på Rytmus kommer göra. Vi får se hur det går.
Ciao! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: