Momo

En fjärdedel

Vänner

Kategori:

Mitt tips till er där ute är: Skaffa er bra vänner. De behöver inte vara många eller vara en viss ty människor. Se bara till att de accepterar dig hur du än är, att de hjälper dig när du behöver hjälp och tar hand om dig när du inte orkar stå själv. Jag har tre såna vänner, och de är det bästa jag har. Om jag inte hade deras konstant i ryggen så vet jag inte vad det hade blivit av mig. Jag hade inte varit den jag är idag om jag inte hade träffat dem under tidpunkten i mitt liv då jag inte riktigt var en tonåring än. När jag fortfarande kunde le åt vem som helst och inte visste ett skit om omvärlden. De formade min personlighet, och det är jag glad över. Att ha vänner som är exakt som du är humorvis är helt underbart. Man kan sitta där och bara titta på varandra och sen helt plötsligt börja asgarva. Jag tycker synd om dem som inte har det.
Det är så skönt att kunna titta på någon och veta exakt vad de tycker om en.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: