Momo

En fjärdedel

Relativt normal dag

Kategori:

Okej, dags att avskaffa nattbloggandet!
Jag inser nu att det kanske inte är världens bästa idé att blogga sent på nätterna då det framkallar det skummaste hos mig. Okej, jag är alltid skum, men på nätterna blir det som värst.
Om vi lämnar det ämnet, vad har hänt idag?
Tja, dagen börjar med att jag ställer klockan på halv 9 för att få tillbaka mitt vanliga sovmönster. Istället för att gå upp när klockan ringer så stänger jag av aset och somnar om. Slutar med att jag blir väckt vid 10 utav en knackning på sovrumsdörren. Gissa vem som stod där. Jo, lilla Felix (brorson). Så då får man ju dra sig ur sängen, man har ju ändå saker planerade för dagen. Så efter en snabb frukost tillsammans med knasbollen så gör jag i ordning mig för en spontan shoppingrunda på stan. Shoppingen är lyckad och en frusen Lisa kommer hem vid tre-tiden.
Det var allt! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: