Momo

En fjärdedel

Skoldator

Kategori:

Ja, som ni ser på rubriken så har jag nu fått något som kallas för skoldator. Trodde jag aldrig att jag skulle vilja ha en, men det visar sig att det är faktiskt riktigt nice. Inte massa papper överallt och allting är samlat på samma ställe. Iofs så använder jag den såklart inte bara till skolan, jag menar, vad tror de om mig egentligen? Det är en liten härlig MacBook Pro 13".
 
Så nu vet ni det. Annars då? Ska ha lektion om tio minuter, gemu för att vara mer exakt (Gehörs och musiklära). Blir första gången här på De Geer. Bytte i fredags, ganska nice. Äh, vem försöker jag lura? Jag är för fasen överlycklig! Jag sköt ju fan så glad var jag! Hör ni dramatiken? Det gick relativt snabbt att byta, snabbare än vad jag trodde faktiskt. Några blanketter, tömning av skåp och sen var det tack & hej då. Rytmus som jag gick på är en väldigt liten skola, så jag var inte särskilt gillad för mitt byte, men jag fick väldigt mycket kramar och lyckoönskningar när sista dagen väl kom. Det är faktiskt skönt att veta om när folk kommer sakna en. Men nog om det!
 
Kramar på er! ♥

Kommentarer


Kommentera inlägget här: