Momo

En fjärdedel

Vad jag gör med mitt liv

Kategori:

Och helt plötsligt så är onsdagen fullspäckad. Med saker jag faktiskt vill göra, är detta möjligt? De kommande 3 veckorna är faktiskt packade med saker jag vill göra. Så mig gör det inget att jag har prov i spanska på torsdag och prov i historia på fredag. Jag tar emot det med öppna armar för jag har liksom som små belöningar i slutet av vägen. Det är extremt skönt att ha det så, att kunna titta i genom din kalender och se att man får träffa vänner, vara med om roliga aktiviteter och att man har tid att njuta av livet. Jag kan bara säga att det var inte vad jag hade förväntat mig på gymnasiet.
Jag hade en bild i huvudet att jag skulle kollapsa efter 2 månader, inte leva loppan. Jag trodde att jag skulle må dåligt, att jag skulle vara konstant stressad och inte bry mig om någonting längre. Så skulle det kunna vara, om det inte vore för det faktum att jag studerar musik. Jag studerar det jag är beroende utav, hur många kan säga att de gör det?
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: