Momo

En fjärdedel

Lim

Kategori:

Sitter här och pysslar för fullt. Varenda fingertopp är täckt utav ett tunt lager lim och glitter. Om ni undrar varför jag pysslar så är det för att jag fixar små placeringskort till mammas 50-årsfest. Det känns konstigt att inte stå i centrum den här gången. Mamma tycker egentligen inte om (som varenda annan kvinna över 25) att man firar henne, så vi firar alltid bara mig. Fast hon vill ändå att jag skriver en önskelista, varför hon behöver den orkar jag inte ens fundera på. Hon kanske planerar en överraskning... Nej! Sluta! Nu lämnar vi snacket om födelsedagar, det kan vi fokusera på nästa år när jag fyller 18.
 
Är det någon mer som ska se Karate Kid ikväll då? Såg att den går på tv4 klockan 21, så jag tänkte, varför inte? Den får spela i bakgrunden samtidigt som jag försöker färdigställa korten. Innan jag går och lägger mig så ska jag nog kolla lite HIMYM, plockade upp det igen nu i helgen. Började kolla på 3:e säsongen via Netflix i fredags, sen har det bara gått nedför. Vi får se hur det går med det.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: