Momo

En fjärdedel

Andra dagen!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Följ min blogg med bloglovin

Ja hej kära läsare... Om jag nu ar några kvar vill säga!

Idag har det då varit andra dagen i saken som kallas skolan. Och vi rörde på oss för en gångs skull, genom samarbets övningar, jag sög. Iaf! Vi hade alla ganska trevligt, killarna i klassen (närmare bestämt fem st) klättrade runt i någon konstig ställning. Dem slog sig mellan benen ganska mycket... Men det har inte med saken att göra! Just nu segar jag bara framför datorn med Daughtry som ett svagt backround-sound (ursäkta svengelskan). Bloggar checkas av och livet dråsar på som vilken dag som helst. Det händer inte så mycket här i Norrköping just nu kom jag på, förutom Agusti festivalen som är nu i veckan, då. Ne ni, jag hade tydligen ingen skrivarlust idag, men jag gjorde det iaf, som den envisa ko (som jag då kallades idag med mina fina gycklar bjällror kring fotleden) jag då är.

Men ha det fint hörreni, så kanske vi hörs mer ikväll! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: