Momo

En fjärdedel

Ishockey - Vita hästen!

Kategori: Kompott

Ja hej, människor där ute i världen!

Ja, rubiken säger ju det mesta; Jag har varit på hockey, otlroligt nog (Jag är inte världens största fan utav denna våldsamma sport). Det var.. Tja, intressant, för att beskriva det med ett ord. Jag har nog inte varit på Himmelstalunds hallen på 3-4 månader, och då har jag inte ens sett på hockey. Lite fotografiskt bevis på hockeyn;


Det här var... Efter första halvleks pausen.

Här.. vet jag inte o.o'_____________

Här.. Spelar dem bara.___________

Men nu till något annat! Jag har till exempel slutat 13.20 idag, och fått reda på att jagfår sovmorgon imorgon eftersom jag redan gjort testet i musik, så imorgon blir det att sova en halvtimme längre. Det skulle vart en timme, men jag måste fixa allt till skolfotot på morgonen. Nej ni, jag ska sova nu!
Kram!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: