Momo

En fjärdedel

Jag har börjat samla...

Kategori: Bilder

... På skoinlägg!
Eller nej, jag har inte börjat samla, men jag har fått mina plattfots inlägg nu, och då kan man inte ha i de vanliga inläggen. För då blir skorna för små, och det gillar man ju inte direkt jättemycket. Men iaf, nu till något helt annat. Jag har ju inte bloggat på några da'r, men jag har haft lite fullt upp nu de här dagarna. Man har vaknat, gått till skolan, studerat, kommit hem, ätit mellanmål, studerat lite till, ens föräldrar kommer hem, man äter kvällsmat, är lite social under tiden man tittar på tv, ser på klockan och upptäcker att man borde gå och lägga sig, man säger godnatt och tillslut hamnar på sitt rum. Men går jag då och sätter mig vid datorn? Nej, nej, jag tvättar ansiktet och borstar tänderna som en snäll liten flicka och går och lägger mig. Visserligen ligger jag och lyssnar på musik till elva tolv-snäret, men det gills inte eftersom jag ligger och halvsover mesta delen av tiden.
Oj, det vart en ingående beskrivning... Men nu, idag och igår, har jag varit sjuk. Men nu har jag satt mig vid datorn (istället för tv:n dock) och börjat skriva på ett (sko)inlägg. Nej! Förlåt! Ursäkta skämtet, det sög. Men nä hörreni, nu ska jag sätta mig vid tv:n igen, för min hjärna orkar inte med allt skrivande och klickande.

Men vi ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: