Momo

En fjärdedel

Söndag kväll!

Kategori: Svammel utav den fåfänga

Ja, hej alla människor!

Jag vet att jag har missat att blogga i helgen, men min hjärna orkade inte. Agustifesten har ju varit, så då var det fullt sjå med det, sedan var det kalas dagen efter, så då orkar man helt enkelt inte sätta sig vid datorn och skriva om dagen. Och nu på söndagen då har jag all tid i världen, jag har knappt lyft ett finger idag för att vara ärlig. Jag har bara slappat, lyssnat på musik och ätit. Förutom när jag städade buren och dammsög, men det tog bara någon timme. Men herregud, tänk att det är Måndag igen imorgon, och vanlig skolvecka dessutom. Men jag börjar kl; 09.00, så det gör inte så mycket... Nähe ni, det var inte så händelsefullt idag, så ni får ursäkta detta osammanhängande svammel. Haha..! Men nu när skolan drar igång "på riktigt"  lär ni nog höra klag om läxor, vänner och krossade hjärtan. Det var himmlans mycket jag tjatar om skolan nu då, det måste vara något fel på mig. Eller så har föräldrarna smittat en med sitt lilla ansvars-prat o.o'' På tal om ansvar ska jag nog lägga mig och läsa eller liknande nu, så jag inte har stora påsar under ögonen i morgon bitti.
Men godnatt, alla glada budds!

Kommentarer

  • Stina säger:

    Sv: Heheh, jag gillade inte heller sushi så mycket förut men för varje gång jag smakade så gillade jag det mer och nu tycker jag verkligen om det :D

    2009-08-23 | 22:22:33
    Bloggadress: http://obsessivecuteness.blogg.se/
  • Stina säger:

    Sv: Jaa, min favvoserie med! Fast mina favoriter i serien är Reid och Penelope ^__^

    2009-08-24 | 21:39:44
    Bloggadress: http://obsessivecuteness.blogg.se/

Kommentera inlägget här: