Momo

En fjärdedel

Tävling i intressanta rubriker, resultalt hittills; Jag suger på't -.-''

Kategori: Musik

Jaha, hej igen då!

Idag har varit en såndär "halft-på-sniskan-slash-sjuk" dag, jag var dock inte sjuk, utan dagen. Just nu sitter jag bara och lyssnar lite på Queen och Daughtry, och Daughtry tar nog första platsen i min musik del av hjärtat. Men iaf, idag har det inte hänt mycket, åtminstone inte av intresse från min sida. Men för er som vill veta har jag redovisat ett projekt med William ur min klass och Jenny & Frida ur parallel klassen. Sedan på eftermiddagen vart det folkparken, då jag faktiskt hade riktigt trevligt (tänk att det kan vara så intressant att titta på när killar åker skateboard på en ramp). Jag har även försökt hitta något att ha på mig imorgon på discot (präst gatan i stan, från 19.00 till 00.00). Det går milt sagt dåligt, äger jag inga kläder eller?!?!
Men nu, för att avrunda det hela, så får ni min favoritlåt med Daughtry;



Ja, jag är lite av en rocker, men låten är ju skitbra i vilket fall som helst!
Ses!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: